Obserwatorzy

poniedziałek, 31 grudnia 2012

Libster Award

Zostałam 2 raz nominowana do Libster Award ; D Przez Marry Styles ; D Jej blog <KLIK>

1. Jak macie naprawdę na imię?
*Karolina, ale nie lubię mojego imienia. ;d

2. Którego chłopaka z 1D lubicie najbardziej i dlaczego?
*Hmm Zayna, za co? Szczerze to nie wiem xd 

3. Co skłoniło Was do napisania bloga?
*Chciałam spróbować swoich sił xD

4. Macie inne zainteresowania oprócz pisania?

*Hmm. Wychodzę czasami ze znajomymi xD

5. Jakaś ciekawostka o Was (w sensie coś niezwykłego co macie albo potraficie zrobić)?

*Ehh. Co ja potrafię robić. w sumie to nie mam takiego talent. No czasami rozmieszam innych moimi tekstami. Ale wątpię żeby to był jakiś dar xD

6. Byłyście kiedyś za granicą?

*Tak. :d

7. Ulubiony zespół oprócz 1D?

*Hmm.. Różnie słucham każdego po trochu. 

8. Macie jakieś gadżety z 1D?

*Płytę i plakaty. Staram się rodziców namówić na łańcuszek ;D

9. Jak i kiedy wpadłyście na pomysł z założeniem bloga?

*Kiedy ? Wieczorem w łóżku przed snem. Mam zawsze pomysły. Jak każdy pewnie. Jak? Tak jakoś. Pomyślałam o mnie i moich dwóch przyjaciółkach. I tak jakoś wyszło, że jest ten blog xD

10. Od kiedy jesteście Directioners?

*Ehm. Ze mną było jakoś dziwnie. Pamiętam rok temu w zimę jarałam się nimi i miałam codziennie inną tapetę z nimi. Haha, Nie no do teraz tak mam. Ale jakoś po tej zimnie przestałam tak się nimi jarać. Potem w wakacje zaczęłam znów ich słuchać i dopiero wtedy nazywać się ich fanką, zwłaszcza Directioners ;33

11. Czy chciałybyście koncert 1D w Polsce?

*Oczywiście.. Z moją mamą gadałam o nich. I mówiła, że pojechałaby ze mną na ich koncert, ale bałaby się że zemdlałabym. Hahah. 



A więc ja nominuję tylko 7 blogów ;d Dlaczego? Nie che mi się wymyślać więcej pytań xD 

1. dreamergirlxoxo.blogspot.com
2. from-hatred-to-love.blogspot.com
3. onedirectionfunnyandsweetstory.blogspot.com
4. cinderellaandonedirection.blogspot.com
5. iwish1-d.blogspot.com
6. all-makes-sense.blogspot.com
7. beautifulyoungandcrazy.blogspot.com

Pytania.
1.Ile masz lat?
2.Jak długo jesteś Directioners.
3.Masz TT, jeśli tak to podaj ; )
4.Wierzysz w Larry'ego?
5.Lubisz Perrie, Eleanor, Danielle?
6.Lubisz sport? Jeśli tak, to jaki?
7.Czytasz moje opowiadanie? ; D

2 komentarze:

  1. zapraszam do mnie na nowy rozdział i liczę na komentarz ♥http://friend-of-famous.blogspot.com/2013/01/hny-happy-new-year.html ♥ przepraszam za spam ;<

    OdpowiedzUsuń
  2. SPAM! Na http://wishmeyourself.blogspot.com pojawił się Rozdział 6.'There is nothing so unlucky as depending on luck.' Serdecznie zapraszam! paulinxoxo

    OdpowiedzUsuń