Obserwatorzy

poniedziałek, 31 grudnia 2012

ROZDZIAŁ 13 CZ. 2

*Ali*


Wróciłyśmy z Isabeli do kuchni. Zrobiła nam herbaty i zaczęłyśmy dalej rozmawiać. Dowiedziałam się, że ma jakiegoś chłopaka. Mówiła, że kiedyś go przyprowadzi. Jest z nim dopiero tydzień i chce zobaczyć, czy to ten jedyny. Owszem miała kilku chłopaków, ale za każdym razem zdradzał ją. Porozmawiałyśmy jeszcze chwilę. Zapomniałam przy niej o Niall'u. Może i dobrze, bo w końcu mogłam się komuś wygadać. Mogłam zadzwonić do dziewczyn, ale nie chciałam im psuć randek. Pożegnałam się z kuzynka i poszłam do pokoju i od razu poszłam spać.

*Kat*

Kiedy byliśmy z Zayn'em pod domem. Otworzyłam drzwi i weszliśmy do środka. Zayn zaczął mnie całować po szyi. Zaśmiałam się i powiedziałam.
-Zayn przestań. - Chłopak tylko uśmiechnął się łobuzersko i nie przerywał czynności. Pociągnęłam go na górę. Staraliśmy zachować się jak najciszej, żeby nie obudzić reszty.

Treść +18

Weszliśmy do mojego pokoju całując się. Zayn zamknął za nami drzwi i przyparł mnie do ściany. Uniósł moją prawą nogę masując przy tym uda. Jego ciepłe malinowe usta dotykały mojej szyi wywołując tym ciarki. Odchyliłam lekko głowę w prawo żeby miał lepszy dostęp. Pojękiwałam cicho. Widać brunetowi spodobało się to, bo uśmiechał się podczas całowania. Wskoczyłam na niego oplatając go w pasie nogami. Wplotłam moje ręce w jego miękki włosy i zaczęłam go całować. Nasze języki toczyły walkę. Chłopak zaczął przesuwać się do tyłu. Zaczął zdejmować mi bluzę. Podniosłam ręce do góry, żeby mu to ułatwić. Byłam w samym koronkowym staniku. Zeszłam z niego i położyłam go na łóżku, a sama usidłam na nim okrakiem i powoli zaczęłam zdejmować mu koszulkę. Kiedy mu ją zdjęłam ukazał mi się jego umięśniony nagi tors. Przygryzłam dolną wargę i przejechałam po nim ręką od góry do dołu. Dotykając przy tym jego sześciopaku. Zayn lekko wzdrygnął przy moim dotyku. Uśmiechnęłam się szeroko i pocałowałam go w usta. Zaczęłam całować go po szyi zjeżdżając coraz niżej. Zaczęłam obdarowywać pocałunkami jego tors. Chłopak uśmiechał się podgryzając dolną wargę przy czym wyglądał seksownie, podniecająco. Zjechałam do jego podbrzusza nie przestając całować. Chciałam już odpinać pasek od jego spodni, ale poczułam ciepłe dłonie na moich nadgarstkach.
-Nie, jeszcze nie mała - Uśmiechnął się zadziornie. Teraz ja leżałam na łóżku, a on podtrzymywał się rękoma przy mojej głowie. Czułam na sobie jego lekko przyśpieszony oddech. Z resztą ja też miałam taki. Musnął moje usta i zaczął całować szyję. Odchyliłam ją do tyłu, by miał lepszy dostęp do niej. Zaczął jeździć po moim plecach w poszukiwaniu czegoś. Znalazł to czego szukał czyli zapięcia od stanika. Szybkim ruchem go odpiął i rzucił w kąt. Nie zakryłam piersi, bo nie miałam czego się wstydzić, nie był to mój pierwszy raz. Zayn zaczął całować mnie po piersiach i podgryzać, ssać i całować moje sutki, które sterczały już od podniecenia. Jęknęłam, chłopak uśmiechnął się do mnie szeroko i pocałował w usta. Po czym wstał i zaczął odpinać guzik od moich spodni. Pomogłam my bo nie mógł sobie poradzić. Kiedy je odpięłam chłopak powiedział "dzięki" i zdjął mi je. Rzucił je również w kat do stanika i bluzy. Pozostałam w samych koronkowych stringach. Zayn uśmiechnął się łobuzersko i położył na mnie. Zaczął mnie całować i strzelać moją gumką od stringów. Uśmiechnęłam się przez pocałunki. Zszedł ręką niżej i zaczął dotykać mojej kobiecości przez majtki. Mój oddech gwałtownie przyśpieszył i zaczęłam cicho pojękiwać. Chłopakowi spodobało się to, bo nie przestawał. W pewnym momencie zszedł z łóżka i klęknął przed moją waginą. Szybkim ruchem zdjął moje stringi i rzucił za siebie. Rozszerzył moje uda i zaczął składać na nich pocałunki. Oddychałam szybko. Kiedy Zayn dotknął swoimi ustami moją waginę wzdrygnęłam. Zaczął ją drażnić językiem co u mnie wywoływało jęki. Zaczął ruszać językiem górę i w dół. Zaczęłam jęczeć głośniej, a mój oddech stał się bardziej przyśpieszony. Chłopak włożył we mnie czubek swojego języka i zaczął wykonywać nim okrężne ruchu. W pewnym momencie poczułam w sobie dwa palce. Jęknęłam głośno. Szatyn zaczął poruszać nimi szybko. Zaczęłam skakać po łóżku z podniecenia. W końcu wypuściłam moje soki, Zayn wyciągnął ze mnie swoje palce po czym oblizał je i włożył mi je do buzi.
-Ssaj - Powiedział stanowczo. Zaczęłam je ssać, podgryzać i wszytko co się dało. Mulat uśmiechał się przy tym. Wyciągnął mi s buzi swoje palce i podał rękę żebym wstała. Złapałam ją i wstałam. Zaczął mnie całować namiętnie. Złapałam za jego kroczę, w którym poczułam wybrzuszenie. Oznaczało to, ze jego "przyjaciel" jest prawie gotowy. Uśmiechnęłam się i uklękłam przed nim. Odpięłam jego spodnie. Uporałam się z nimi szybko, kiedy były na dole Zayn je kopnął w kąt pokoju. Spojrzałam na niego do góry uśmiechnął się zachęcająco. Spojrzałam na jego krocze i zaczęłam obdarowywać  jego "przyjaciela" pocałunkami przez bokserki. Chłopak jęknął. Uśmiechnęłam się i szybkim ruchem zdjęłam jego bokserki. Ujrzałam jego "kolegę" prawie w gotowości. Przygryzłam dolną wargę i zaczęłam całować czubek jego penisa. Zayn zaczął lekko pojękiwać, więc postanowiłam się z nim trochę pobawić. Zaczęłam całować jego męskość, wzięłam go do ręki i zaczęłam ruszać nim w górę i w dół. Mój chłopak zaczął głośniej pojękiwać co dało mi odwagę do działania.
-Kat proszę cię nie daj mi czekać - Powiedział sapiąc. Nie droczyłam się z nim już i włożyłam jego członka do buzi. Chłopak syknął z podniecenia. Zaczęłam go ssać i przygryzać. Zayn wplótł swoje dłonie w moje blond włosy i zaczął poruszać moją głową przy czym jego oddech stał się przyśpieszony, a jęki głośniejsze. Kiedy poczułam, że jego członek jest już gotowy, wstałam i zaczęłam całować Zayn'a. Chłopak położył mnie na łóżku, a sam podszedł do swoich spodni i wyciągnął małe opakowanie - prezerwatywy. Zaczął zakładać ją na swojego członka.
-Zayn szybciej - Jęknęłam. Chciałam w końcu poczuć jego "kolegę" w sobie.
-Już, już - Odpowiedział mi i założył ja na swoje przyrodzenie.
Podszedł do mnie, rozszerzył mi uda, oblizał swoją rękę i wytarł w moją waginę. Wszedł we mnie gwałtownie. Jęknęłam głośno wyginając moje ciało w łuk. Zaczął poruszać się we mnie stopniowo, najpierw powoli, a potem przyśpieszał. Jęczałam z podniecenia. Zayn opierał się rękoma koło mojej głowy. Wbiłam swoje paznokcie w jego plecy. Syknął, ale nie przerywał czynności, wręcz przeciwnie zaczął jeszcze bardziej przyśpieszać, a moje jęki stawały się coraz głośniejsze, mój oddech stał się przyspieszony o ile to możliwe. Zayn zatkał mi buzię pocałunkiem. Zmieniliśmy pozycję teraz to ja byłam górą. Usiadłam na nim okrakiem, złapał mnie za uda i zaczął nimi poruszać w górę i w dół. Skakałam na nim górę i w dół. Moje piersi podnosiły się do góry i w dół. Zayn zaczął je lekko masować. Znów zmieniliśmy pozycję tym razem ja byłam wypięta do niego, a on stał. Jego oddech był tak samo jak mój przyśpieszony. Zacisnęłam pięści. Czułam, że za raz dojdę.
-Zayn - Zaczęłam - Za.. zaraz do.. doo... dooojdęę.. - Sapałam
-Wytrzymasz jeszcze. - Powiedział i przyśpieszył.
Krzyczałam, w tym momencie nie obchodziło mnie to, że za ścianą śpi Ali, a w innych pokojach Isabelli i Eleanor. W tym momencie liczyło się to, że uprawiam sex z najbardziej seksownym chłopakiem.
-Ja już nie mogę - Mówiłam
-Dasz radę - Powiedział i pchnął mnie kilka razy. Po czym wyszedł, a ja odwróciłam się do niego przodem. Przejechał kilka razy ręka po swoim członku i spuścił się na mnie. Zalizałam jego spermę ze swoich ust, po czym wstałam i pocałowałam go namiętnie.


Koniec treści  +18

-To było coś niesamowitego - Powiedziałam odklejając się od mojego chłopaka. 
-Tak, masz rację - Powiedział, a ja pociągnęłam go do łazienki. - Mmm.. Wspólny prysznic? Podoba mi się. - Uśmiechnął się uroczo. Dostał ode mnie kuksańca w bok - A to za co? - Uśmiechnęłam się uroczo i weszliśmy pod prysznic. Odkręciłam wodę i poczułam ciepło na moim ciele. 
Umyliśmy się wzajemnie. Przy czym śmialiśmy się i całowaliśmy. Kiedy wyszliśmy spod prysznica. Wytarłam się ręcznikiem, a Zayn'woi dałam nowy z szafki. 
-Dziękuję - Powiedział i pocałował mnie w policzek. 
Wyszliśmy z łazienki Zayn ubrał swoje bokserki, a ja piżamę. Kiedy wyszłam z garderoby zastałam Zayn'a w moim łóżku. Uśmiechnął się szeroko na mój widok. 
-Zacne gatki - Zaśmiał się. Rozpędziłam się i skoczyłam na niego.
-Zazdrościsz prawda? - Powiedziałam trzepocząc oczami.
-Jak najbardziej - Zaśmiał się i objął mnie ramieniem, a ja położyłam głowę na jego torsie. - Dobranoc - Powiedział i pocałował mnie w czubek głowy
-Dobranoc - Odpowiedziałam i czułam jak Zayn bawi się moimi włosami. Potem już nic nie czułam nie wiedziała, bo zasnęłam.

_______________________________________________________________
Cześć ;33
Więc jest druga część rozdziału 13. Kurde nie mogę w to uwierzyć, że to już 13 rozdział *__*  xd
Więc pojawiła się się treść +18. Mam nadzieję, że nie wyszła fatalnie. 

Więc dzisiaj SYLWESTER! Jestem skurzona, bo miałam go spędzić z dwoma kumplami, ale mnie wystawili. ;c Ale to nic, pójdę z innymi. I przynajmniej wypiję piwo. ; d A nie.. ;d
No a tak wgl ŻYCZĘ WAM SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU I PIJANEGO SYLWESTRA ;33

pozdrawiam keepcalmxoxoxo

TT: @keepcalmxoxoxox


P.S <KLIK>  Z GÓRY DZIĘKUJĘ ;33

4 KOM = NN 

9 komentarzy:

  1. Świetne.!
    I wzajemnie życzę ci szczęśliwego nowego roku i szalonego Sylwka ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Procenty jak widzę idą w ruch :D
    zło z Ciebie ;p :*
    ale tylko piwko?

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny rozdział :) spodobała mi się twoja historia :D będę tu wpadać, czekam na następny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ohhho w końcu ;D
    Też życzę wszystkiego dobrego w nowym roku ;D ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. dziekuje za zyczenia! :D
    wzajemnie. troche spoznione, hahha.
    co mam mowic? aww świetny no, zawsze jest swiety rozdzail. KROPKA. xoxo

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie no to opowiadanie jest boskie!!!
    Dodaj już nowy please ;DDD
    Zapraszam do mnie:
    x1dforevernumber1x.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. O jej ♥♥♥ Zajebisty rozdział, po prostu wspaniały !
    Czekam na CD :)

    OdpowiedzUsuń
  8. seks zdecydowanie najlepszy w rozdziale ♥
    pisz więcej takich scen, bo zajebiscie ci wychodzą C:
    jestem ciekawa co będzie dalej :3

    OdpowiedzUsuń