Obserwatorzy

czwartek, 27 grudnia 2012

Rozdział?

Siemson ;* Chciałam Was przeprosić, ale rozdziału dzisiaj nie dodam ;c Wena mnie opuściła dzisiaj ;/ Może jutro coś mi się uda dodać. Na prawdę Was przepraszam ;c Postaram się ogarnąć go jutro i to już na 100%.
Wgl jak Wam święta minęły? ;> Bo mi ok. Nie licząc tego, że musiałam się obżerać. I jeść ciasta do teraz, bo moja mama jak zawsze za dużo zamówiła -.-.
Ale jestem zadowolona z prezentu ;33

Dostałam to :

No i jeszcze kilka tam rzeczy, ale najbardziej ucieszyłam się z płyty ;d No i sobie siedzę i słucham ich płyty. Przedwczoraj mój tata sobie trochę wypił,a  ja słucham Live while we're young i mój tata przyszedł i zaczął tańczyć. Hahaha. Miałam bk, a jak się piosenka skończyła to rzekł : "Piękne to nagranie. Naprawdę"..
Kocham mojego tatę. ;33

A mam do Was prośbę.. Nie mam co czytać, więc proszę dajcie mi linki do jakichś blogów. xD 

A i mogłybyście kliknąć tutaj . Zbieram punkty żebym mogła oglądać filmy bez limitu ; ) Będę wdzięczna jak klikniecie ;33

pozdrawiam keepcalmxoxoxo
TT  i Ask  .. 

3 komentarze:

  1. jej jaka szkoda! -.- już myślałam ze nowy nn! Życzę Ci wweny. świeta mi minęły fantastycznie ;) oo kurde! płyta :D no to tylko sikac ze szczęścia ;p

    jak coś masz mój blog:
    dreamergirlxoxo.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Ci zazdroszczę tej płyty!
    Haha, ale masz tatę x D
    Zostałaś nominowana do Libster Award : )
    Więcej informacji na:
    kimberly-gabrielle-and-one-direction.blogspot.com
    P.S. Oczywiście czekam na rozdział ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Hah święta minęły dobrze.

    Zapraszam na mojego bloga z opowiadaniem o One Direction
    we-and-1d.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń