Obserwatorzy

środa, 29 maja 2013

Liebster Award IV i V

Liebster Award IV

1. Jak masz na imię?
-Karolina
2. Ile masz lat?
-16
3. Lubisz śpiewać?
-Lubię, choć nie umiem.
4. Ulubiony bromance?
-Zarry
5. Którą z dziewczyn chłopaków bardziej lubisz, Eleanor czy Perrie?
-Perrie
6. Kto ma lepszy głos, Harry czy Liam?
-Nie dniem zdecydować. Harry ma taki bardziej męski, a Liam taki spokojny.
7. Ulubiony blog?
- http://dark-fanfiction.blogspot.com
8. Masz najlepszą przyjaciółkę?
-Mam dwie ;3
9. Lubisz koty?
-Tak ;3
10. Jesteś w czymś podobna do chłopaków z 1D?
-Tak :D
11. Ulubiony serial?
-Pamiętniki Wampirów *,*

Liebster Award V

1. Ile masz lat?
-16
2. Lubisz Justina Biebera? Czemu?
-Jako osobę nie przepadam. Lubię jego piosenki. Czemu? Po prostu już tak mam od zawsze.
3. Masz chłopaka?
-Nie mam.
4. Kto jest twoim ulubieńcem z One Direction?
-Zayn *,*
5. Lubisz Little Mix? Czemu?
-Tak. Podobają mi się ich piosenki.
6. Bez czego nie mogłabyś przeżyć jednego dnia?
-Bez jedzenia
7. Ulubiony zespół/wokalista/wokalistka? (oprócz 1D)
-Little Mix
8. Ulubiony kolor?
-Pomarańczowy
9. Co lubisz robić w wolnym czasie?
-Lubię czytać ff o 1D.
10. W jakim województwie mieszkasz?
-Pomorskie
11. Co sądzisz o moim blogu?
-Niestety nie czytam..

Dziękuję za nominację Pati Payne *,*
Ja nikogo nie nominuję, ponieważ jestem na telefonie i głupio się robi...

3 komentarze:

  1. Cześć :D
    Od razu muszę Cię przeprosić za spam..
    Zdaje mi się że czytasz mojego bloga bo widziałam że skomentowałaś kilka rozdziałów (4,5,6) Więc chciałabym poinformować że pojawiły się kolejne rozdziały. Liczę na komentarz.
    + w 9 rozdziale zostawiłam wiadomość że czytelnicy mogą zostawiać adresy swoich blogów :)
    Serdecznie zapraszam i dziękuję xx

    http://never-lose-hope-one-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. No więc tak, pora rozpocząć moją idiotyczną wypowiedź :D
    Po pierwsze (to taka nie ważna pierdoła, więc możesz to ominąć xd) nawet nie wiesz jak się jaram tym, że mamy takie same imiona! :p Karoliny wymiatają!
    Po drugie piszesz świetnie! Ganialny lekki styl, który aż prosi się o czytanie *.* Ja pierdziele szacun dziewczyno!
    Po trzecie kiedy następny rozdział?! Ja codziennie siedzę jak na szpilkach z nadzieją na nowy wpis :D
    Po czwarte wiem, że to było jakieś 10 dni temu (tak liczyłam xd) skomentowałaś mojego bloga, ale nadal cieszę się jak idiotka :3
    Po piąte no tak trochę głupio, ale liczę że pod kolejnym (wczoraj dodałam) również pojawi się Twoja opinia :)

    my-world-and-one-direction.blogspot.com

    Po szóste.. Chyba już skończę, bo nie chcę dołować Cię swoimi wypocinami xd
    Całusy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakimi wypocinami i głupotami!? dziewczynom kiedy czytałam ten komentarz japa mi się cieszyła jak nie wiem co *,*
      też się cieszę, że mamy tak samo na imię :D
      rozdział chyba pojawi się w tym tygodniu, bo muszę poprawić oceny, a do poniedziałku mam czas. całe szczęście, że został mi tylko jeden przedmiot, więc postaram się dodać nowy w sobotę, ale nic nie obiecuje...

      Usuń