Obserwatorzy

sobota, 12 stycznia 2013

B-day Bad Boy'a i rozdział 15..

No, a więc nasz Bad Boy ma dzisiaj urodziny ;33
Więc życzymy mu wszystkiego najlepszego, dalszych sukcesów, ale przede wszystkim szczęście ;33
Awwwwwwwww. Kocham gooo <3333333








No, a tutaj jest pierwsze zdjęcie 20-letniego Zayn'a. Awwwwww. Tylko brać <33333




No, a co do rozdziału panie to raczej go dzisiaj nie dodam, gdyż nie chcę mi się go napisać. Mam pomysł chyba, ale nie chce mi się pisać. Wybaczcieee ;ccc
Wiem zawiodłam, ale postaram się napisać w wtorek 
No to na tyle bayy <33333333




2 komentarze:

  1. Hejka! Chciałam żebyś wiedziała, że nominowałam twój blog do Liebster Award!
    Więcej informacji znajdziesz na moim blogu: http://back-for-you-1dstory.blogspot.com/
    Buziaki <333 Patrysia

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym cię serdecznie zaprosić na siódmy rozdział na blogu Last Years Event, byłoby mi bardzo miło gdybyś wyraziła swoją opinię na jego temat, każda ocena jest dla mnie cenna C:
    www.lastyearwithlou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń